Veelgestelde vragen

1. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Dat is mogelijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst. Laat het ons weten via e-mail info@plukietsmoois.nl met vermelding van het bestelnummer en het artikelnummer van het product wat je wilt terugsturen. Na aanmelding van de retourzending ontvang je een e-mail met de retour instructies. Na ontvangst van de retourzending storten we het aankoopbedrag en de verzendkosten terug op je rekening. Adresseer het pakket volgens onze retour instructies zoals je hebt ontvangen per e-mail na aanmelding. Daarna breng je het pakket naar het dichtsbijzijnde postkantoor of servicepunt van DPD/Post NL. Bij afgifte ontvang je een verzendbewijs met daarop een barcode. Bewaar het verzendbewijs totdat je retourzending door ons is verwerkt. 

De artikelen dienen in goede staat te zijn, onbeschadigd en ongebruikt. Pluk Iets Moois heeft het recht om geretourneerde artikelen te weigeren of slechts een gedeelte van het reeds betaalde bedrag te crediteren, indien het artikel niet in de oorspronkelijke staat wordt terug gezonden. Ongefrankeerde zendingen worden in ontvangst genomen maar de portokosten worden in mindering gebracht op het terug te ontvangen bedrag.

2. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn verschillend per type product. Voor brievenbus post betaal je 3,95 euro met een track & trace code. Het product mag niet groter zijn dan 38 x 3.2 x 26.5 cm.Voor producten onder de 30 kilo die niet door de brievenbus passen, berekenen we 4,95 euro aan verzendkosten binnen Nederland. Bezorging in Belgie: 8,- euro. Binnen de EU betaal je 15,- euro voor een standaard pakket.

3. Van welk materiaal zijn de sieraden gemaakt?

Zilver:
Al onze zilveren sieraden zijn gemaakt van 925 sterling zilver.

Goud:
Al onze gouden producten zijn gemaakt van Brass met een 14 karaats gold plating en een coating ter bescherming.

4. Mijn pakket is nog niet aangekomen. Wat nu?

Heb je een Track & Trace code ontvangen? Dan kun je het beste eerst contact opnemen met de bezorgdienst. Mocht je pakketje na 5 werkdagen niet zijn aangekomen neem dan contact met ons op via e-mail: info@plukietsmoois.nl. Dan zullen we onderzoek doen waar het pakketje is.

5. Kan ik mijn bestelling afhalen?

Bij de verzendopties kun je hier voor kiezen. Je ontvangt een e-mail van ons wanneer je bestelling voor je klaar ligt.

6. Kan ik de producten ergens zelf uitzoeken?

Dat is mogelijk. Je kunt onze producten bewonderen of uitzoeken in onze showroom bij Het Stoflab, Hendrik Figeeweg 5L, 2031 BJ Haarlem. Je kunt hiervoor een afspraak maken via mail info@plukietsmoois.nl of bellen/whatsapp 06-10466760.

Gratis verzending vanaf €75
Bezorging binnen 1-2 werkdagen
Persoonlijke service